Pre používateľov programu FORM studio je k dispozícii linka technickej podpory na čísle
Pred tým ako zavoláte alebo napíšete svoju otázku, odporúčame sa pozrieť na zvyčajné otázky, kde nájdete riešenie najfrekventovanejších problémov.
Prevádzková doba telefonickej technickej podpory je v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod. Od 6. januára do konca marca je linka v prevádzke do 17:00 hod. Ak vaša otázka nie je naliehavá, pošlite nám prosím e-mail pomocou kontaktného formulára.
Po konzultácii s pracovníkom technickej podpory je možné dohodnúť vzdialené pripojenie, ak pracovník vyhodnotí tento spôsob pomoci ako najefektívnejší. Pre pripojenie prejdite na stránku on-line podpory.
Školenia a konzultácie vykonávame on-line (vzdialené pripojenie cez internet k vášmu alebo nášmu počítaču) pomocou programu TeamViewer.
Výhodou je, že školiteľ sa môže celú dobu venovať vašim konkrétnym otázkam a potrebám.
Cena školenia alebo konzultácie je 20, - EUR za každú začatú hodinu.
Váš počítač musí mať pripojený mikrofón a reproduktory.
V prípade záujmu o školenia alebo konzultácie kontaktujte pracovníkov technickej podpory.
Uživatelská zóna je zabezpečená stránka, na které uživatel programu FORM studio nebo Stereo najde veškeré informace související se zakoupenou licencí. Přístup k uživatelské zóně je zabezpečen identifikačním kódem a heslem. Po přihlášení zde můžete:
Přístupové údaje dostává každý uživatel automaticky se zakoupenou licencí.